top of page
Пошук

Помилка при впроваджені WMS

Оновлено: 25 черв.



Дураки вчаться на своїх помилках, розумні – на чужих. Нам здавалось на початку, що ми розумні, виявилось – дурні. Часто чуємо про «успішний успіх», але його ніколи не буває без помилок, факапів, розчарувань, сварок з Замовниками. Ми в цьому випадку не виключення.

 

На початку нашої діяльності під час первинного аудиту логістичних процесів одного з клієнтів ми не надто заглибилися в процеси. Здавалось, що заглибились достатньо, але вже в середині проекту зрозуміли, що ні.

 

Це призвело до проблем на етапі розробки WMS. Терміни проекту збільшились, тому що узгодження більшості процесів ставало новим аудитом. Збирання інформацї, особливостей, потреби індивідуальних налаштувань та кастомізації системи там, де ми не планували.

 

Довелося оперативно вивчати всі нюанси, які ми недогледіли під час знайомства з внутрішньою «кухнею» компанії. У цей же час наш розробник, який мав значні напрацювання і починав вести цей проєкт, вирішив піти. Це теж додало клопоту. Пошук нового працівника, передача справ, вивчення розробником всіх деталей системи та вже раніше написаних кодів. Розробники зрозуміють, простіше написати наново, ніж за кимось доробляти/переробляти.

 

Які висновки зроблені? Що було змінено в нашій роботі?

 

  • повноцінний аудит процесів складської логістики став невідє’мною частиною розробки та впровадження LSC WMS для Замовника;

  • мінімум 8 годин проводимо на складі клієнта для збору інформації та «плюшек» по всім процесам;

  • створюємо документ “To be” по всім процесам складу, в якому тезісно описана наша пропозиція роботи з потрібними змінами та обгрунтуваннями;

  • перед підписанням договору обов’язкове узгодження з Замовником процесів “To be”, які будуть закладатись в основу LSC WMS, без цього узгодження договір НЕ ПІДПИСУЄМО.

 

Ці зміни збільшили терміни проекту в середньому два тижні, але вони убезпечили від місяців затримок та переносів. Такий підхід дозволяє усунути непорозуміння під час спільної роботи та отримати очікуваний кінцевий результат для всіх учасників проєкту. І тоді точно без неприємних сюрпризів та недоспаних ночей. Факапи, швидка реакція на них і правильні висновки таки роблять нас ефективнішими.

 

Що стосується проекту, про який була мова – ми продовжуємо і зараз працювати з Замовником. Додатково до узгоджених послуг за потреби консультуємо його та допомагаємо з тим, що не входить в межі проекту (змінюємо структуру департаменту логістики, розробити систему показників департаменту логістики, змінити систему мотивацію і т.д.). Бо добре пам’ятаємо, що на момент, коли деякі речі пішли не за планом, Клієнт відреагував з розумінням. 

 

І ще однією стрічкою:

  • не розраховуйте на те, що співробітники почнуть швидко працювати з ТЗД, навіть якщо Вам здається, що це дуже легко;

  • при розрахунку штату для старту роботу з WMS закладайте продуктивність роботи на 30% - 40% нижчу, ніж запланували;

  • якщо переходити на партійний облік, розраховуйте, що на один товар може на залишках лежати до 10 різних парті з різними термінами придатності (це впливає на потрібну кількість комірок зберігання.

 

Успіхів. Ми завжди на зв’язку.

66 переглядів0 коментарів

Comments


bottom of page