top of page
Пошук

Розробка стратегії розвитку логістики фармацевтичного дистрибютора

Оновлено: 15 лист. 2023 р.


Доброго дня, друзі!


Працюючи з дистрибютором у Узбекистані, ми допомогли розробити стратегію розвитку логистики на найближчі 3 роки.


Компанія працювала з 1 центральним складом та 9 регіональними складами.



Для визначення оптимальної стратегії спочатку була проведена аналітика можливого розвитку компанії:

  • поточна доля кожного з регіонів у структурі продажів компанії;



  • поточні дані по кількості клієнтів у кожному регіоні, середній об’єм замовлення клієнтів у штуках та строках у кожному з регіонів;

  • поточні операційні витрати на складську та транспортну логістики;

  • отримані можливі коефіцієнти приросту кожного з регіонів по роках на найближчі 3 роки;

  • прорахована необхідна пропускна спроможність (навантаження) кожного зі складів на наступні 3 роки;

  • прораховані операційні витрати на складську та транспортну логістику у відповідності з поточними процесами та географією складів.


Запропонована стратегія базувалась на 3 твердженнях:

  • зниження операційних витрат;

  • збільшення керованості система за рахунок зменшення точок керування;

  • обов’язкове виконнаня SLA для клієнтів компанії.


По факту аналізу та розрахунків нами була презентована стратегія переходу роботи логістики на 2 центральні склади та 9 кросс-докінгових складів.



У результаті аудити компанія отримала наступні артефакти:

  • розрахунок необхідних площ складів та їх географія (модель розрахунку також передана замовнику);

  • у відповідності до статистики замовлень клієнтами були розробленні необхідно процеси прийому, розміщення, поповнення та відбору;

  • розрахована необхідна кількість персоналу та графіки роботи на кожному зі складів;

  • підібране складське обладнання для побудови впровадження максимально ефективних процесів розміщення та збирання

  • розраховані операційні витрати на складську (зменшились) та транспортну (збільшились) логістики при переході на модель роботи ЦС та кросс-док;



  • період окупності інвестицій, які необхідно витратити для на перебудову логістики.



А також:

  • визначення основних кластерів продукції по групах (визначення оптимальних осередків відбору і зберігання, створення моделі розрахунку складських потужностей);

  • сценарій ланцюжка поставок, на підставі вступних за часовими рамками замовлень і географії клієнтів;

  • порівняння витрат в прогнозної моделі за типами ланцюжків поставок (запропонованих сценаріїв);

  • рекомендації по оптимізації ланцюжків постачань з постачальниками.


Аудит та розробка можливих шляхів розвитку логістики у відподвідності до розвитку компанії є однією з наших можливостей.


Усі документи та артефакти, які ми розробляємо, залишаються у компанії.

Навіть якщо всі зміни компанія буде виконувати без нашої участі.


Ми намагаємося буди максимально щірими та відкритими.


P.S.: всі цифри на всіх графіках відкориговані :))))))

98 переглядів0 коментарів

Comments


bottom of page